Creació d'una base sòlida de clients

A través del CRM controlarà tota la informació sobre els clients i els proveïdors, inclosos els perfils, els resums de contactes, els saldos de comptes i l'anàlisi de previsió de vendes.

Gestió de vendes i oportunitats.
Feu un seguiment de les seves activitats i oportunitats des del primer contacte fins al tancament de l'acord.

Gestió de campanyes de màrqueting.
Creu, gestioni i analitzi les seves activitats de màrqueting.

Gestió de clients.
Emmagatzemi totes les dades essencials del client en un únic lloc i sincronitzi i gestioni els contactes de clients guardats a Microsoft Outlook.

Gestió de prestacions.
Gestioni els contractes de servei i garantia de forma eficient, i registri i respongui ràpidament a les trucades de servei.

T'ajudem

Contacta amb nosaltres i t'assessorem

Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies